Plastyka wzgórka
łonowego

Czym jest operacja?

Plastyka wzgórka łonowego, znana również jako lifting wzgórka łonowego, to operacja chirurgiczna, której głównym celem jest poprawa estetyki i proporcji dolnej partii ciała.

Zabieg polega na usuwanięciu nadmiaru skóry i tkanki podskórnej, co skutkuje uzyskaniem efektu płaskiego i jędrnego wzgórka łonowego.

Beautiful Plus Size Swimsuit Model

Korzyści po zabiegu monsplastyki.

Poprawa estetyki

Zabieg przynosi widoczne efekty w postaci bardziej estetycznego wyglądu okolicy intymnej.

Estetyka

Dzięki korekcie zmniejsza się ryzyko rozpryskiwania moczu czy jego zalegania, co może przeciwdziałać infekcjom.

Lepsze doznania
podczas stosunku

Korekta może przynieść
zwiększenie komfortu oraz przyjemności podczas zbliżeń
intymnych.

Ułatwiona higiena

Zmniejszenie nadmiernego fałdu skóry ułatwia codzienną pielęgnację, co jest kluczowe dla zdrowia intymnego.

Wzrost samooceny

Dzięki poprawie estetyki i funkcji okolicy intymnej, wiele pacjentek odczuwa zwiększenie pewności siebie i satysfakcji z własnego ciała.

Trwałość efektów:

Przy zachowaniu stabilnej wagi, rezultaty zabiegu są długotrwałe, co przekłada się na długoterminowe zadowolenie z przeprowadzonej korekty.

Kto jest dobrym kandydatem?

Dobrym kandydatem na operację wzgórka łonowego, czyli monsplastykę, jest osoba, która ma:

• Dyskomfort estetyczny: Osoba niezadowolona z wyglądu swojego wzgórka łonowego, którego objętość lub kształt powoduje dyskomfort estetyczny.
  • Problemy funkcjonalne: Osoby, które doświadczają fizycznego dyskomfortu w codziennych czynnościach, takich jak uprawianie sportu, noszenie pewnych rodzajów ubrań, czy nawet podczas stosunku seksualnego z powodu nadmiernego wzgórka łonowego.
  • Dobre ogólne zdrowie: Idealny kandydat powinien być w dobrej kondycji zdrowotnej, co zapewnia bezpieczeństwo zabiegu i minimalizuje ryzyko powikłań.
  • Realistyczne oczekiwania: Ważne jest, aby pacjent miał realistyczne oczekiwania co do wyników operacji i był świadomym potencjalnych ograniczeń.
  • Stabilna waga: Najlepsze efekty monsplastyki osiąga się, gdy pacjent ma stosunkowo stabilną wagę. Gwałtowne zmiany wagi po operacji mogą wpłynąć na uzyskane efekty.
  • Niepaląca: Palenie tytoniu może wpłynąć na proces gojenia się rany, dlatego niepalący pacjenci są uważani za lepszych kandydatów do tego typu procedur.

Przed operacją wymagane są następujące badania laboratoryjne:
– grupa krwi ( najczęściej jest to wpis w dowodzie osobistym)
– morfologia, OB
– czas krzepniecia
– czas krwawienia
– poziom glukozy we krwi
– EKG bez opisu
Badania specjalistyczne – cytologia, posiew z pochwy, posiew ze skóry

lekarz rozmawia z pacjentem

Zabieg trwa od jednej do dwóch godzin i jest wykonywany w znieczuleniu ogólnym. Czasem można przeprowadzić zabieg w znieczuleniu miejscowym oraz sedacji dożylnej.

Kiedy pacjent już śpi lub jest zrelaksowany, chirurg robi poziome nacięcie na wzgórku łonowym. Potem, używając skalpela, usuwa zbędny tłuszcz i skórę. Następnie, przy pomocy szwów, modeluje mięśnie i okoliczne tkanki. W ranie pozostawia się dreny, usuwane po 24-48 godzinach.

Powrót do domu jest tego samego, lub następnego dnia.

Po operacji pacjentka może odczuwać lekki ból i dyskomfort, który jest łagodzony lekami przeciwbólowymi. Obrzęk ustępuje po około 2 tygodniach.

Zalecane jest noszenie specjalnej bielizny uciskowej. Trzeba unikać wysiłku fizycznego przez 4 tygodnie.Po tym czasie, można wrócić do codziennych ćwiczeń.

Powrót do pracy następuje po około 1 tygodniu.

Ostateczne rezultaty operacji są widoczne po kilku miesiącach.
Ważne jest przestrzeganie zaleceń lekarza oraz zdrowy styl życia, aby utrzymać uzyskane efekty.

Koszt operacji, zaczyna się od 8.000zł.

Zabieg plastyki wzgórka łonowego jest przeprowadzany   w znieczuleniu miejscowym lub ogólnym, więc podczas operacji pacjent nie odczuwa bólu. Po operacji może wystąpić pewien dyskomfort lub niewielki ból, który jest zwykle łagodzony standardowymi lekami przeciwbólowymi.

Okres rekonwalescencji może się różnić w zależności od zakresu zabiegu. W większości przypadków pacjenci są w stanie wrócić do codziennych aktywności w ciągu 1-2 tygodni.
Jednak intensywne ćwiczenia oraz aktywność fizyczna mogą być ograniczone przez 4-6 tygodni.

Tak, efekty plastyki wzgórka łonowego są trwałe, jednak ważne jest, aby utrzymać stabilną wagę po operacji. Znaczne zmiany wadze mogą wpłynąć na wygląd i kształt wzgórka łonowego po operacji. Dlatego zaleca się zdrową dietę i regularną aktywność fizyczną, aby cieszyć się długotrwałym rezultatem zabiegu.

i umów się na konsultację